Wybierz rozmiar czcionki:

Wybierz język:

Dobra komunikacja lekarza z pacjentem to połowa sukcesu leczenia. W ramach akcji "Czas się liczy…" Fundacja Udaru Mózgu przy współpracy z firmą Pfizer stara się zadbać o to, by komunikacja ta była wsparta rzetelnymi i przystępnymi dla pacjentów materiałami informacyjnymi.
Fundacja Udaru Mózgu przy współpracy z firmą Pfizer Polska Sp. z o.o. przygotowała akcję "Czas się liczy…". Kooperacja działań organizacji pacjentów i biznesu ma na celu odciążyć lekarzy, promować dobre praktyki komunikacyjne, a co za tym idzie zapewnić pacjentom rzetelne informacje na temat chorób sercowo-naczyniowych podane w atrakcyjny i przystępny sposób.
Fundacja Udaru Mózgu bazując na wieloletnim doświadczeniu komunikacji z pacjentami i ich bliskimi przygotowała materiały, które pomogą chorym i ich rodzinom rozeznać się w kryzysowej sytuacji jaką jest wystąpienie w rodzinie choroby sercowo-naczyniowej.
Firma Pfizer, korzystając z kanałów komunikacyjnych i dostępu do lekarzy specjalistów, będzie niejako łącznikiem umożliwiającym przepływ materiałów i rzetelnej wiedzy do pacjentów. Dzięki rzeczonej współpracy materiały przygotowane przez osoby na co dzień pracujące z pacjentami i znające ich potrzeby dotrą do pacjentów za pośrednictwem lekarza, który zaoszczędzony czas będzie mógł poświęcić pacjentowi i jego potrzebom.
Wierzymy, że projekt "Czas się liczy" sprawi, że dobrze poinformowani pacjenci zyskają komfort i poczucie bezpieczeństwa, lekarze zaś zyskają czas i lepszy kontakt ze swoimi podopiecznymi co przełoży się na efektywność terapii.

Zachęcamy do obejrzenia filmów

https://www.youtube.com/watch?v=S8i7LxBBv0g

https://www.youtube.com/watch?v=5WFxq_m88ds

Drukuj stronę
Wyślij znajomemu
BI SYSTEM
Idz do góry strony