Jednym z celów Fundacji jest propagowanie rzetelnej wiedzy na temat udaru mózgu. W pierwszym roku działalności, wszystkie akcje Fundacji skierowane były na rozpowszechnianie wiedzy o udarze mózgu, co mam na celu poniesienie świadomości społeczeństwa o jednostce chorobowej, która jest pierwszą przyczyną niepełnosprawności w Polsce.
akcja plakatowa w pojazdach komunikacji MPK – wrzesień – październik 2009 roku. W środkach komunikacji miejskiej umieszczone były plakaty mówiące o pierwszych objawach udaru mózgu. Plakaty wydrukowane zostały ze środków sponsora, a dzięki przychylności władz MPK mogły one zostać umieszczone w pojazdach komunikacji miejskiej.
akcja plakatowa na wiatach przystankowych - październik 2009 - kwiecień 2010. Na wiatach przystankowych umieszczone były plakaty mówiące o pierwszych objawach udaru i potrzebie szybkiego reagowania.
spot reklamowy w telewizji M - film reklamowy wyświetlany w pojazdach komunikacji miejskiej wyposażonych w telewizory w Łodzi, Krakowie i Kaliszu. Wyprodukowanie filmu opłacone zostało ze środków sponsora. - plakaty wielkoformatowe w wiatach przystankowych – od grudnia 2009 roku w wiatach przystankowych pojawiły się wielkoformatowe plakaty przedstawiające objawy udaru mózgu i co robić w przypadku ich wystąpienia.
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki - Polityka Prywatnościx